widget


Sunday, 24 July 2011

menikmati durian di kebun durian..


1st time ni dapat makan durian kat kebun durian kat Beserah, Kuantan...hahaha..punya lah jahil...sampai kat sana terus aku dengan adik aku ambil gambar pokok durian, posing sana posing sini.. ini semua gara2 jakun punya pasal... last2 tokey tu tanya kitorang ni dari KL ke? hahahaha...ayah aku cakap kitorang dari sini juga...ish... aku ni anak Pahang lah... cuma asyik duduk kat bandar tak pergi kebun je...

ayah aku tengah pilih durian... semuanya durian yang baru gugur hari tu, dorang kutip and terus jual...

mari kita semua melantakkk durian fresh punya!!.. gambar diambil oleh adik lelaki aku no.3 sebab dia sorang je tak makan durian... rugi3..

kitorang makan kat pondok kat kawasan kebun tu juga...sambil makan sambil tengok buah durian gugur... nasib baik tempat kitorang makan tu ada atap.. kalau tak memang ada yang kena kejar kat hospital... muehehehe...

muka kanak2 yang gembira lepas dapat makan durian...

sampai menjilat jari tuuu... memang sedaplah, tarak tipu punya...

sambil makan sambil minum air teh cina.. aku minum seteguk je..

tengah tunjuk sebiji buah durian tergantung atas pokok...jakun2..



sebelum balik kitorang cuci2 mata dulu buat kali terakhir.. masa ni mak tengah tunjuk buah2 durian...

okay...sampai sini jerr..bubyee...=)

1 comment: